Let's get to work!

WYBIERZ ZAJĘCIA DLA SIEBIE:

Beginners

WOD - Advanced

Endurance

Weightliftning

Skill

Personal

Beginners

W Beginners większa część zajęć to szlifowanie techniki do perfekcji, druga część zajęć to praca wytrzymalościo-siłowa.

Zajęcia Crossfit dla osób początkujących, lub osób, które wcześniej miały styczność z crossfitem i chcą wrócić do trenowania po przerwie. W tej grupie każdy robi “swoje 100%”, ale nie ponad siły. Nie należy się porównywać do innych tylko robić tyle ile można i jest się w stanie.
Celem jest powrót do formy i przejście do zajęć WOD. 

Zajęcia trwają godzinę.

Jak to wygląda:
Charakterystyka:
INTENSYWNOŚĆ
SIŁA
TECHNIKA

WOD

Czyli Workout Of The Day – rozpisany na tablicy trening dnia, który jest taki sam dla wszystkich grup WOD.

Trening składa się z rozgrzewki, następnie elementy siłowe, a na koniec elementy kondycyjne, na które składają się różne ćwiczenia z ciężarem ciała, ze sztangą, z drążkiem gimnastycznym lub maszynami kardio.

Zajęcia są dla osób przynajnajmniej średnio zaawansowanych, ponieważ trening jest dość wymagający i spalający nawet 800 cal. 

Całość trwa równą godzinę.

Jak to wygląda:
Charakterystyka:
INTENSYWNOŚĆ
SIŁA
TECHNIKA

WOD w tym tygodniu

Endurance

Co zyskasz dzięki tym zajęciom?

Zdrowe i silne serce, zwiększysz całkowitą objętość płuc, spalanie tkanki tłuszczowej i lepsze samopoczucie.

Jak sama nazwa wskazuje trening skupiony jest na podnoszeniu wytrzymałości. Skonstruowany w oparciu interwałowy rodzaj pracy, progresywne zmuszanie pracy serca do wyższej intensywności. Zajęcia w 80% są wykonywane na maszynach cardio (rower, wiosło, airbike, skierg, bieżnia). 

Zajęcia przeznaczone dla wszystkich, bez względu na poziom zaawansowania. 

Jak to wygląda:
Charakterystyka:
INTENSYWNOŚĆ
SIŁA
TECHNIKA

Weightlifting

Zajęcia technika dwuboju:

Według nas jedne z najważniejszych zajęć w naszym klubie, jak sama nazwa wskazuje pracujemy ponad godzinę nad techniką dźwigania sztangi, w większości pustej sztangi, jakość i precyzja to najważniejsze nad czym się skupiamy.

Ćwiczenia jakie wykonujemy to zarzut, podrzut, rwanie.

Jak to wygląda:
Charakterystyka:
INTENSYWNOŚĆ
SIŁA
TECHNIKA

Skill

Zajęcia są doskonałe dla osób początkujących jak i zaawansowanych.

Zajęcia dla osób chcących poprawić swoje umiejętności przede wszystkim gimnastyczne takie jak podciąganie różnymi technikami, stanie lub chodzenie na rękach, przysiady na jednej nodze, wejścia na line. 

Jak to wygląda:
Charakterystyka:
INTENSYWNOŚĆ
SIŁA
TECHNIKA

Trening personalny

Trening personalny jest dla osób, które chcą lub potrzebują indywidualnego podejścia, lub też nie lubią zajęć grupowych. Cele i rodzaj treningu dobierany jest przez trenera po rozmowie z podopiecznym i po pierwszym spotkaniu oceniającym stan/możliwości. 

Idealne dla osób, które potrzebują wrócić do formy, są w trakcie rehabilitacji, lub też przygotowują się do zawodów. Trener jest wtedy w 100% skupiony na Tobie.

Godziny treningów umawiane są indywidualnie, trening trwa godzinę. 

Jak to wygląda:
Charakterystyka:
INTENSYWNOŚĆ
INDYWIDUALNIE
SIŁA
INDYWIDUALNIE
TECHNIKA
INDYWIDUALNIE

Grafik
wod.guru

Golden rules

Co zyskasz
przychodząc?

poznasz super ludzi

odpoczniesz psychicznie

wzmocnisz serce

nauczysz się techniki wykonywania ćwiczeń

wzmocnisz siłę
i wytrzymałość

FAQ

Niestety, nie akceptujemy takich kart.

Nie, pierwsze zajęcia są darmowe, po bo by sprawdzić nasz klimat, wiedzę trenerów oraz sprzęt. Poza tym po pierwszym treningu zazwyczaj są spore zakwasy 🙂 więc dajemy czas na regenerację do następnego treningu.

Tak. Jest parking przed samym wejściem do klubu, jak i przed bramą wjazdową.

Tak, nie trzeba zaczynać karnetu od początku miesiąca, karnet ważny jest 28 dni i można zacząć chodzić na zajęcia w dowolnym momencie .

Nie, nie mamy umów.

Można zawieszać tylko trzy karnety:
– karnet 12 tygodni;
– karnet półroczny;
– karnet roczny;
Innych karnetów nie zawieszamy.

Nie. Nie mamy umów, nie trzeba zachowywać ciągłości, ale też nie zawieszamy karnetów, za wyjątkiem trzech opisanych powyżej. Prosimy o przemyślane zakupy.